کارآفرینی اجتماعی

ترجمه مقاله کارآفرینی اجتماعی

  • عنوان انگلیسی مقاله: Social entrepreneurship: Creating new business models to serve the poor
  • عنوان فارسی مقاله: کارآفرینی اجتماعی، ایجاد مدل های کسب و کار جدید برای خدمت به فقرا
  • دسته: اقتصاد – کارآفرینی
  • فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
  • تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 11
  • دانلود رایگان نسخه اصلی مقاله
  • خرید ترجمه مقاله

چکیده ترجمه

واژه کارآفرینی اجتماعی برای اشاره به رشد سریع سازمان هایی که مدل هایی را برای اثربخشی مبنی بر نیازهای انسان که در بازارها موجود است و موسسات برای ارضای آن ها با شکست روبرو شده اند، مورد استفاده قرار می گیرد. کارآفرینی اجتماعی منابعی از کارآفرینی سنتی را با یک ماموریت تغییر جامعه ترکیب می کند. یک کارآفرین اجتماعی، ابراهیم آبولیش به تازگی جایزع نوبل برای طرح Sekem خود را در سال 2004 دریافت کرد، موسس e-bay، Skoll 4.4 میلیون پوند را به راه اندازی یک مرکز تحقیقات کارآفرینی اجتماعی و بسیاری از کارآفرینان اجتماعی با همتایان کسب و کار خود را آمیخته و در مجمع جهانی اقتصاد در داووساهدا کرد.

کارآفرینی اجتماعی نگرشی را که ممکن است ایده هایی را برای استراتژی های اجتماعی قابل قبول و پایدار کسب و کار و فرم های سازمانی محرک باشند را ارائه می دهد. به دلیل سهم آن که به طور مستقیم برای اهداف توسعه پایدار (SD)در سطحبین المللی به رسمیت شناخته شده است. کارآفرینی اجتماعی نیز ممکن است شرکت های ایجاد شده را برای برعهده گرفتن مسئولیت اجتماعی بیشتری تشویق کند.

کلمات کلیدی

  • کارآفرینی اجتماعی
  • پایداری
  • مدل کسب و کار
  • مسئولیت اجتماعی شرکت

فقرا فاقد خدمات هستند

نیازها و خواسته های انسان به طور بنیادی محرک هایی از تصمیمات شرکت ها به عنوان اینکه چه محصولات یا خدماتی برای تولید است، هستند. با این حال، با وجود ماهیت به ظاهر نامحدود از نیازهای بشر، شرکت در تلاش برای پیدا کردن بازارهای جدید و موضوع ارزشی شان، و تلاش برای رشد، که به شرکت های بزرگ تبدیل شده، به یک نتیجه خوب ختم می شود. دو قانون اساسی به نظر می رسد که اعمال می شود. اول در کشورهای صنعتی شده، بسیاری از مردم تمایلی به پرداخت به اندازه کافی برای برخی از محصولات و خدماتی که آنها می خواهند نداشته باشند. این یک واقعیت است که وضوح دردناکی برای راه اندازی برخی از dotcomها در دهه نود است: در حالی که خدمات رایگان ارائه شده توسط میلیون ها نفر مورد استفاده قرار میگیرد، آنها دریافتند که برای پیاده سازی هزینه برای خدمات خود ف زمانی که سرمایه کسب و کار وجود ندارد، غیر ممکن است.

اطلاعات فایل

  • فرمت: zip
  • حجم: 0.18 مگابایت
  • شماره ثبت: 411

دانلود فایل

مقالات مشابه

مدلها، ماهیت و ویژگی های کارآفرینی
عنوان مقاله: مدلها، ماهیت و ویژگی های کارآفرینی شرح مختصر کارآفرینی یکی از مصادیق بارز نوآوری در عرصه علم، فرهنگ و اندیشه بشری است. کارآفرینی و ایجاد اشتغال علاوه بر اینکه دارای آثار مثبت اقتصادی است، دارای آثار آشکار در زمینه اجتماعی، فرهنگی و ارتقاء معنوی جامعه است. در این مقاله به کارآفینی، ماهیت، ویژگی های کارآفرینی، سیر توسعه و تحول کارآفرینی، اهمیت و ضرورت کارآفرینی و مدل های کارآفرینی مورد توجه قرار گرفته است.به همین جهت تعاریفی از مفاهیم کارآفرینی، ویژگی های کارآفرینی و تشریح مدل های آن به طور مختصر و مفید پرداخته شده است، و در ...
ترجمه مقاله کارآفرینی و مدیریت منابع انسانی
عنوان انگلیسی مقاله: Human resource management and corporate entrepreneurship عنوان فارسی مقاله: مدیریت منابع انسانی و کارآفرینی شرکت فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش) دسته: مدیریت تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 11 لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود خرید ترجمه مقاله چکیده ترجمه هدف: هدف از این مقاله معرفی موضوع خاص ‘مدیریت منابع انسانی و کارآفرینی شرکت ‘ می باشد. طرح / روش/ رویکرد: در این مقاله موضوع خاصی بحث شده، که به بررسی رابطه بین مدیریت منابع انسانی و کارآفرینی از دیدگاههای مختلف، با رویکردها و استفاده از زمینه های مختلف تجربی می پردازد. یافته ها: ...
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد